Zamieszczone przez LUKI
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez shadoW jakimś artykule pisało ostatnio, że VW poważnie rozważa wycofanie się z tego silnika choć to akurat wydaje mi się mało możliwe co nie za bardzo mają coś w zamian.Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Witam,
CZY KOMUŚ OPRÓCZ TERKOTANIA STAŁO ŚIĘ COŚ JESZCZE? tzn, czy faktycznie komukolwiek przeskoczył pasek czy tam inne rzeczy? trochę osób tutaj jest, więc..
[ Dodano: Wto 18 Gru, 12 09:15 ]
Zamieszczone przez krzysiek83wprWitam,
CZY KOMUŚ OPRÓCZ TERKOTANIA STAŁO ŚIĘ COŚ JESZCZE? (osoby które nie wymieniły napinacza itg) tzn, czy faktycznie komukolwiek przeskoczył pasek czy tam inne rzeczy? trochę osób tutaj jest, więc..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loyduderzyłem do ASO oni do Skody i za 850 pln będę miał zmieniony cały rozrządSPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Facet z którym rozmawiałem w Skodzie na Al Jerozolimskie Wawa, mówi że poleca wymienić kompletny (łańcuch, napinacz, wariator itp) całość będzie kosztować około 1950zł, powiedział, że łańcuch i napinacz mają nową konstrukcje, która już nie będzie generować problemu. Odkąd to wymieniają nikt im jeszcze nie wrócił z tym problemem.
Komentarz
-
-
zmierzam do tego ze nie jest to zbyt obiektywne wnioskowac nt. "usuniecia problemu" po tym jak panowie z ASO stwierdzili ze polecaja wymiane za 2k i jeszcze nikt do nich nie wrocil.
wiec albo: nikt nie wrocil bo naprawy byly robione w ciagu ostatnich kilku miesiecy i samochody nie mialy po prostu czasu zeby sie spierdolic
albo: podaj okresy w ktorych dokonywane byly te wymiany, bo moze faktycznie zmieniali cos rok-poltora temu i moze to swiadczyc na korzysc tej "poprawki"
nie bierz tego do siebie, ale poczatek "Facet z którym rozmawiałem w Skodzie" (zamiast Skody wpisz dowolna nazwe marki) nie swiadczy na korzysc dalszej czesci wypowiedzi - facet w ASO, ale i w kazdym innym zakladzie wcisnie ci dowolny kit byle zarobic 2k...
nie jestem co prawda specjalista od samochod/silnikow - podobnie jak wiekszosc tutaj na forum - ale widzac po swojej branzy (IT) widze ile ludzion gowna probuje sie sprzedac w okienku sklepowym jak ide po cos do vobisu/komputronika/media marktu. zatem zakladam ze w przypadku ASO jest tak samo albo i gorzej
Komentarz
-
-
no tak, tylko podstawowe pytanie jest robić coś z tym czy nie robić <?>, wiadomo, że tak jak mówisz serwis mówi że lepiej zrobić.. ale czy ktoś ma jakieś dane na ile przypadków zdarza się że łańcuch przeskoczy i się silnik posypie, no i ile można w miarę bezpiecznie jeździć z tym "schorzeniem"...
U mnie temat pojawił się jakieś 0,5-1 roku temu, więc trochę czasu z tym już jeżdzę, może nawet więcej niż pół roku, bo wcześniej nie zważałem na to.
Samochód z sierpnia 2009, przelatane 40tys. no i parkocze tylko na zimnym po dłuższym postoju. innych objawów brak.
Komentarz
-
-
Dyskusja na temat wyższości jednych silników nad drugimi trwa od wielu lat i prawdopodobnie pozostanie na zawsze kwesti…
Wynika z niego, że w tym roku zarejestrowano 5707 samochodów z CAXA, do tego dodać wszystkie zarejestrowane od 2008 roku, a ja nie słyszałem (nie czytałem) nawet o jednym silniku, w którym rozrząd sypnąłby się do końca (w przeciwieństwie do 1.8 TSI). Tak więc, ponieważ mój klekocze od samego początku tylko przy rozruchu zimnego silnika, jeżdżę dalej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andyshttp://autokult.pl/2012/11/23/najpop...-polskim-rynku
Wynika z niego, że w tym roku zarejestrowano 5707 samochodów z CAXA, do tego dodać wszystkie zarejestrowane od 2008 roku, a ja nie słyszałem (nie czytałem) nawet o jednym silniku, w którym rozrząd sypnąłby się do końca (w przeciwieństwie do 1.8 TSI). Tak więc, ponieważ mój klekocze od samego początku tylko przy rozruchu zimnego silnika, jeżdżę dalej.
A co do ceny w ASO ci mi podali, 1950zł, to nie wiem czy koleś się nie pomylił, powiedział że tyle za komplet, a ja ti widzę na forum, że sam nastawnik to prawie 1700zł.
Komentarz
-
-
Ja mam samochód z 2009 roku. Jeżdze po mieście jak i w trasie przejechane 45 tys, klekot pojawił się przy 35 tys. Według ASO samochód nie wymaga naprawy, zachowałem sobie emaile z ich opisem. Wiec jak pie....nie to będzie od razu sąd. A powiem szczerze to nie jest klekot to just jest napi.......nie i to co 3-4 odpalenie i nie ważne ciepły czy zimny silnik. JAk strzeli to będzie jedenasty silnik CAXA w polsce który poleciał. Skoda się tym chwali sprzedała 14 tys. aut z tym silnikiem padło tylko 10. Więc odsetek jest znikomy, a czemu?? Bo każdy aby mieć świety spokój wymienia części na swój koszt jak jest po gwarancji. A ja powiedziałem nie!!!!
Komentarz
-
-
soszek1980, nie chcę Cię martwić, ale SKODA PL ma wyjebane na to co się stanie z Twoim silnikiem po gwarancji :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
soszek1980, ja mam też rocznik 2009 , nalatane 65tysi z czego 10tysi na programie :-)
klekocze, wali i łomocze ;-) heheheh ,
a na powaznie to juz od jakis 40tysi km. zawsze tak samo i nie zmiennie czyli od czasu do czasu może lekko zagrzechotać ale generalnie nasila sie jak olej kończy swój żywot.
zmieniam olej i wsio wraca do normy!
a nawet jeśli silnik wyskoczy dołem lub górą to co.... kupi sie na allegro drugi w cenie tych wszystkich napinaczy, wymieni i tyle ,
lub jeśli obecny silnik wytrzyma te 100tysi to ewentualnie w ramach serwisu cos sie tam wymieni,
PS. czekam kiedy ten wątek dobije do 100 stron ;-)kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
jamesbondzio, albo jakieś CDLA z DSG :!:
sorki za OTkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
LUKI, no właśnie kusi mnie większe turbo ;-) takie pod 200KM
może własnie jak dobije bliżej tych 100kkm to zrobie wszystko za jednym razem ;-)kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
Komentarz